21 Ağustos 2015 Cuma

Wreck it Ralph - Oyunbozan Ralph

En Sevdiğim animasyonlardan birisi. Senaryosuyla kendi çocukluğuma götüren ve beni kendisine hayran bırakan film. İzlemediyseniz kesinlikle izleyin derim. Sizde Ralphi ve Venelopeyi çok ama çok seveceksiniz.  Venelopede kendimi buldum diyebilirim. Birisi beni animasyon olarak çizse en büyük arıza olarak venelopeden başkasını düşünemezdim. Tebessümle ve merakla izlerken sonundada duygulanmadan edemeyeceksiniz. 

                            





 Şunun sevimliliğine bakarmısınız :)





Benim için çok özel bir soru " Özledin mi Beni ?" ve bu yüzden Filmin en sevdiğim kısmı ;) 

Ve yazımı Ralphin muhteşem repliğiyle bitiriyorum. " Ben kötüyüm ve aslında bu kötü değil. Kendim olmayı başkası olmaya yeğlerim." 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder