8 Ekim 2015 Perşembe

Minyonlarım çoğaldı :D

En son yaptığım Minyonum çok sevildi :) Ve bende çok sevgili arkadaşım Elifim için Minyon yapmaya başladım. Bir tane yapmaktı niyetim ama bir baktım ki üç tane yaptım bile :) 



Önce aynısından yapmaya karar verdim ama internette dolaşırken birbirinden tatlış minyonları görünce onları çizdim. 


Malzemeler 
1. Siyah, Beyaz, Mavi, Sarı, Kırmızı boya 
2. "M" numara siyah Asetat Kalem ve Kurşun kalem
3. İnce ve Geniş bir Fırça
4. Bildiğiniz Taş (3 tane ) 
5. Paletimsi bir şey :D , Su ve Biraz Peçete
6. Su bazlı Vernik 




Her zamanki gibi yine kurşun kalemle taslak çizip, asetat kalemiyle belirginleştirdim. Siyah kısımları yine asetat kalemiyle boyadım. Boyaların dağılmaması için kuruduktan sonra vernikleyerek boyamamı tamamladım. 

Önce şu asık suratlı minyonla başladım : ) Çok şeker değil mi ? 


Şu uzun taşı bir türlü ne yapacağımı bilememiştim. Üzerinde delikler, boşluklar vardı. Ama uzun boylu sıska bir minyon yapmaya karar verdim. Ve o boşluklarıda ağız yaparak sorunu tamamen ortadan kaldırdım. Ve ortaya çıkan sonuç gerçektende çok güzel oldu.  Şu anda bu minyonlar Elifimin tatlı yuvasını süslüyor. 

Diğer boyamalarımda görüşmek üzere sevgiyle ve hoşça kalın :D 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder