31 Aralık 2015 Perşembe

Hoşçakal 2015

Karlı bir İstanbuldan yazıyorum yazımı.

2015'i karşılarken İzmirde sıcak yuvamda oturuyordum geçen yıl bu zamanlar. Hayat insanı ummadığı yerlere götürüyor ne tahmin etmek mümkün oluyor ne de engel olmak.

Şöyle bir bakıyorumda çok güzel bir yıldı 2015. Yeğenimle tüm sevdiklerimle doya doya geçirdiğim güzel bir yıl oldu. Son 3 aydır onlardan uzakta, sevdiklerime hasret olmamı saymazsak güzel bir yıldı  iyi bir işim ve yeni bir hayatım var artık.

İnşallah 2016 da çok güzel bir yıl olsun tüm sevdiklerim ve tüm insanlık için. Savaşların olmadığı, iyi insanların olduğu, dostluk ve kardeşlikle dolu güzel bir yıl olsun.

Yeni yılda, yeni hayatımda huzur, mutluluk, sağlık ve AŞK olsun :)

Yeni yıldan ilk dileğim bu akşam İzmire varabilmek ve yeni yılı İzmirde canım ailemle karşılayabilmek, bunu başardım mı yeni yıl şimdiden uğurlu gelmiş olacak bana:)

Güle güle 2015;

Hoşgeldin 2016 :)

Dilerim seninle hep güzelliklere tanık oluruz. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder